پژک صفري
پژک صفري
من و تو
10+
10 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام
این هم یکی است ...

Anonymous ناشناس said...
مطمئن باش دیگر این لاک پشت پرواز نمی کند
برگشته ام
به همین سادگی و غمگینی با:
آخرین برگ سفرنامه ی باران
وودی آلن، ریچارد براتیگان، بهومیل هرابال، شمس تبریزی!!
یک ترانه جدید
دو رباعی
یک غزل-مثنوی
خبرهای جدید از کارگاه شعر تهران
توضیحاتی درباره داوری کنگره شعر یزد
لینک اشعار، داستان ها و مقاله های: (به ترتیب الفبا)
فاطمه اختصاری، لیلا اکرمی، آناهیتا اوستایی، زهره جعفرزاده
نوشین جلیلوند، محمد حسینی مقدم، الهام حیدری، مونا زنده دل
مریم سعیدی، سید حمید سهرابی، محسن عاصی، کیارش کاویانی
زهرا گریزپا، زهرا معتمدی، حمید ملک زاده، شهرام میرزایی
الهام میزبان، وحید نجفی و...
در سایت آدم برفی ها و عروض
خبر چندین جشنواره ی تر و تازه شعر و فیلم و...
ماجرای کتاب شعر جریان کرج!
و آخرین خبرها از فصلنامه «همین فردا بود»
این همه ماه نبودنم را انتظار کشیدید
حال من با خستگی سفر منتظرم...

Anonymous ناشناس said...
از بس بابي بابي كردي، زبانم لال فكر كردم "بابي" شدي!
دست بردار! مگر "بابا" بودن چه بدي دارد؟!!

Anonymous ناشناس said...
سلام پژک جان
با معرفی و ترجمه ی شعری از کلودیا امرسون به روزم... باشی و به تر!

Anonymous ناشناس said...
سلام استاد لیلا هستم وبلاگ فرخ لقا . خیلی خوشحال شدم اومدید علی (علی بهمنی )بهم گفت ولی ترسیدم نمی دونم باید حالا از کدام طرف برم یا همین طرف درسته یا نه . عزیزید

Anonymous ناشناس said...
سلام !
قهر كه نيستيد ؟!

Anonymous ناشناس said...
لیلا رنجبر . وبلاگ فرخ لقا
بعد از یکسال به روز م
با چن کار کوتاه
عزیزید

Anonymous ناشناس said...
سلام
آوای خوبی داشت

Anonymous ناشناس said...
سلام !
آره! اگه ناراحت ميشيد نه !
:((
پس قهريد !

Anonymous نگار said...
من و جادوی خیال
من و تاوان محال
من و این سنگ صبور
من و آن مقصد دور
من و واماندگی و زجر و الم
من و پوچی و عدم
من و بی مهری یار
من و پایان بهار
من و بی زمزمه عشق و امید
من و بی روی سپید
من و بی تو
من و بی تو
من و بی...

Home- Email- RSS